20201118 1

Завідувач кафедри економіки та менеджменту, доктор економічних наук, професор Іннола Новикова взяла участь у Міжнародній конференції з бізнесу та  технологій (ICBT 2020), яка була організована Академією бізнесу і технологій EuroMid (EMABT)  та  відбулася 14-15 листопада 2020 у Стамбулі, Туреччина.

novicova

Мета конференції - зібрати провідних фахівців, вчених і дослідників для обміну знаннями та новими ідеями, а також для обговорення сучасного розвитку у сферах бізнесу, освіти, соціальної сфери та технологій.

Крім того, конференція надала можливості науковцям та галузевим експертам зустрітися та взаємодіяти з місцевими та міжнародними учасниками.

Ключові доповіді були про «Sustainable Finance: Recent Trends and Future Developments», «Trends in Specialized Business Education Programs», «Entrepreneurship, Startup and Business Success and Social Implications», «Corporate Finance and Accounting».

1573813367 17 vitayemo z mizhnarodnym dnem studentiv

Дорогі студенти! Прийміть найщиріші привітання з нагоди Міжнародного дня студента - свята молодих, невтомних до знань та творчого пошуку!

Важко переоцінити значення молоді в громадських та політичних процесах держави. Ваша наполегливість, креативність та завзятість підвищують престиж держави, вносять значний вклад в її розвиток.

Цього року Міжнародний день студента має ще інші особливості, пов’язані зі світовою пандемією коронавірусу. Консолідація студентської молоді потребує інших, здебільшого дистанційних, форм спілкування, обміну інформацією та формування спільних мистецьких, науково-творчих задумів.  Студенти нашого Інституту успішно справляються з новими викликами, впевнено рухаються вперед і, беззаперечено, завжди будуть прогресивними шукачами найсучасніших тенденцій розвитку професійної галузі й суспільства.

Від усього колективу Інституту бажаю Вам енергійного творчого життя, здоров’я, щасливої студентської юності, вірних друзів, гарної долі та нових професійних досягнень.

З повагою

Олександр Даневич

Завідуюча кафедрою економіки та менеджменту, доктор економічних наук, професор Іннола Новикова представляла ІІНО КНУБА на Zoom-зустрічі, організованій об’єднанням освітян, громадських діячів та студентів, які прагнуть якісних змін в освіті, - «Прогресильні». Тема зустрічі – як заподіяти вигоранню на роботі, як визначити, що у співробітників є ознаки вигорання. У рамках заходу представники різних освітніх, начальних закладів говорили, зокрема, про те, як за нинішніх непростих обставин,пов’язаних з карантинними заходами, активним впровадженням новітніх технологій навчання та з огляду на непросту психологічну атмосферу, яка супроводжує людей з початку року, зберегти душевний спокій, урівноваженість, професійність, щоб продовжувати якісно працювати і не лише ділитися зі студентами та вихованцями своїми знаннями і компетенціями, а й вселяти у них надію на краще, бажання удосконалюватися і прагнути до нових наукових,професійних звершень.

«Цікавий і корисний захід, - ділиться Іннола Вікторівна. – Адміністрація нашого Інституту потурбувалася про те, щоб за нинішньої складної епідеміологічної ситуації, спричиненої коронавірусною інфекцією, створити максимально безпечні умови для наших студентів, співробітників. Окрім того, ми і за нинішніх непростих умов маємо пам’ятати про необхідність професійного самовдосконалення, пошуку нових форм і методів навчальної діяльності і бути психологічно готовими до різноманітних викликів та передавати свою впевненість студентам».

zum

Угода-гарантія про партнерство, укладена між ІІНО КНУБА і Компанією Allbau Software GmbH, Німеччина, що є офіційним партнером в країнах СНД Nemetschek Group, Мюнхен / Німеччина, і ESS EDV Software Service, Віллах / Австрія, відкрила нові можливості для студентів і фахівців архітектурно-будівельної галузі.

allbau logo

 

Перші успішні результати такої співпраці вже маємо. Так, з 29 вересня по 16 жовтня кафедра інформаційних технологій в архітектурі КНУБА, кафедра архітектурно-проєктної справи ІІНО КНУБА та Allbau-Software (Німеччина), авторизований партнер Allplan a Nemetschek Groupe, провели Міжнародний AllBau-Campus 2020-2 - онлайн-курс підвищення кваліфікації для викладачів напрямків Архітектура, Дизайн, Промислове і цивільне будівництво. Участь у них взяли представники закладів вищої освіти з України, Білорусії, Росії та Казахстану, серед яких п’ятеро викладачів кафедри архітектурно-проєктної справи ІІНО КНУБА.

«Одним із напрямків співпраці було отримання методичних матеріалів для навчальних курсів (підручники, навчальні проекти, комп'ютерні презентації) по Allplan на безкоштовній основі та надання сертифікованого програмного забезпечення ALLBAU для комп'ютерного класу Інституту. Впровадження в навчальний процес надасть студентам-архітекторам Інституту можливості ознайомлення та освоєння провідної в Європі комплексної системи автоматизованого проєктування в галузі архітектури та будівництва Allplan», - розповідає завідувачка кафедри архітектурно-проєктної справи, кандидат архітектури, доцент Наталія Авдєєва. – Також в рамках угоди про співпрацю з Центром Компетенції Allbau Software в Україні в Інституті є можливість пройти курси підвищення кваліфікації "BIM-проєктування з використанням додатків AutoCAD, ArchiCAD, Allplan". Курс присвячений вивченню технологій та засобів виконання проєктних рішень за вказаними парадигмами та використовуючи методи створення цифрового аналогу проектованого об'єкту».

2020 AllBau Allplan AEC 768x278

Від імені слухачів курсів Наталія Юріївна висловлює подяку за організацію та цікаву співпрацю на Міжнародному AllBau-Campus 2020-2 директору Центру Компетенції Allbau Software в Україні (Авторизований партнер ALLPLAN, NEMETSCHEK CONPANY) Юрію Олексійовичу Смирнову та колегам з Allbau Software в Україні, а також автору та куратору курсу, кандидату архітектури, доценту кафедри інформаційних технологій в архітектурі КНУБА Олексію Вікторовичу Левченку.

Після успішного проходження занять учасники отримали відповідні міжнародні сертифікати.

 Certificate Allplan 2020 2 II 1  Certificate Allplan 2020 2 II 2  Certificate Allplan 2020 2 II 3
 Certificate Allplan 2020 2 II 4  Certificate Allplan 2020 2 II 5  

З 15 жовтня, згідно наказу директора ВСП «Інститут інноваційної освіти КНУБА» Олександра Даневича, відповідно до листа МОН від 12.10.2020 № 1/9-576, у навчальному закладі запроваджено дистанційне навчання.

Про те, наскільки оперативними і системними були заходи, вжиті для забезпечення викладачів та студентів усіма необхідними інструментами для проведення дистанційного навчання, наскільки ефективним виявилось використання  відеоресурсів, онлайн-платформ, тестів та інструментів оцінювання, а також рекомендацій щодо дотримання академічної доброчесності, які є переваги і недоліки зазначеної форми навчання, з’ясовуємо на прикладі діяльності кафедри архітектурно-проєктної справи.

«Насамперед хочу зазначити, що адміністрацією Інституту вжито усіх необхідних заходів, аби кожен студент мав можливість отримувати у процесі дистанційного навчання максимум знань і компетенцій, - розповідає завідувачка кафедри архітектурно-проєктної справи ІІНОЛ КНУБА, кандидат архітектури, доцент Наталія Авдєєва. - Для здобувачів вищої освіти – майбутніх архітекторів, дизайнерів робота з сучасними мультимедійними засобами є справою звичною. Але реалії сьогодення такі, що вимагають рости, удосконалюватися і освоювати нові навчальні технології і засоби.

Avdeeva

До 15 жовтня ми успішно використовували змішану форму навчання, коли частина студентів з дотриманням епідеміологічних вимог щодо соціального дистанціювання працює в аудиторії, а інша частина (ті, хто з певних причин не можуть бути присутніми на лекції чи практичному занятті) – приєднуються до нас у віртуальному режимі. Аудиторії були обладнані усім необхідним, аби таке спілкування проходило у режимі онлайн і було ефективним. Після 15 жовтня навчання перейшло у виключно дистанційний формат. 

У ході навчального процесу успішно використовуємо систему Moodle, вебресурси Meet,  Google Classroom, Zoom тощо, які забезпечують доставку всім студентам основного обсягу навчального матеріалу, дають можливість спілкуватися й одержувати постійний зворотний зв'язок від будь-якого студента, де б він не перебував, сприяють інтерактивній взаємодії студентів під час виконання завдань у віртуальних парах чи групах, надають як студентам, так і викладачам більше можливостей для творчості та ефективної самостійної роботи з навчальними матеріалами. Систематично виконуючи практичні завдання он-лайн, студенти вчасно і в повному обсязі здобувають потрібні фахові навички.

З початку навчального року для проведення дистанційного он-лайн навчання за двома спеціальностями 191 «Архітектура та містобудування» та 022 «Дизайн» на кафедрі АПС викладачами було розроблено класруми по усім дисциплінам та вчасно надано можливість студентам приєднатися до двох дистанційних платформ: системи Moodle  та  Google Classroom. На даний час вже є результати вдало проведеної роботи».

А що про дистанційне навчання думають студенти?

Орленко Дарина:

orlenko

 «Звичайно, не вистачає живого спілкування. Але це більш психологічний аспект. Щодо якості знань – то вона не страждає. Завдяки численним функціям, які надає платформа Google Classroom (Meet, Zoom), студенти можуть користуватись не лише підручниками в електронному форматі, але й аудіо та відео матеріалами. Чат дозволяє задавати питання чи писати коментарі під час заняття. Платформа також надає вільні можливості для зберігання та обміну «важкими» файлами інформації, що характерно саме для архітектурної спеціальності. Також використовувати “дошку оголошень”, де як викладач так і студенти можуть робити записи, видимі для всієї групи. Індивідуально спілкуватися один з одним при перевірці домашнього завдання, контрольних та курсових робіт. В цілому працювати в Google Classroom зручно та цікаво».

Дубова Ксенія:

dubova 1

 «Навчання он-лайн є чудовою альтернативою очним заняттям в аудиторіях завдяки сучасним платформам та сервісам, що дозволяють якісно продовжити навчальний процес під час карантину. Тому що ми, звісно, освоюємо нові технології, оцінюємо переваги, але усі сподіваємося, що карантин закінчиться і ми зможемо зустрітися зі своїми викладачами, одногрупниками у реальному вимірі. Мені імпонує,  що не обов’язково навчатися у тому ж темпі, що й інші студенти. Студент завжди може повернутися до вивчення більш складних питань, кілька разів подивитися відео-лекції, перечитати переписку з викладачем, а вже відомі йому теми може пропустити. Головне, успішно проходити проміжні та підсумкові атестації».

Островершук Оксана:

ostro

«Основна перевага дистанційного навчання – не потрібно витрачати час на дорогу, більш бюджетно, освоїли багато цікавих ком’ютерних технологій, які обов’язково стануть у нагоді у майбутньому. Для навчання зовсім не обов'язково брати відпустку на основному місці роботи, виїжджати у відрядження.  Використання дистанційних технологій краще підходить для організації індивідуального підходу. Можна у будь-який час вийти на зв'язок з викладачем. Раніше таких можливостей було менше. Але є й недоліки – це, зокрема, величезна залежність від якості інтернету».

Завдяки новим можливостям он-лайн спілкування цього року дистанційно відбувся навіть такий важкий етап навчання, як захист атестаційної роботи архітектора. Студенти мали змогу у повному обсязі доповісти свою роботу, а комісія на належному рівні вчасно оцінити та приділити повноцінну увагу кожному проєкту.

uken
© Інститут інноваційної освіти КНУБА