В Одесі відбулася міжнародна конференція «Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering», де обговорювалися актуальні проблемні аспекти щодо охорони довкілля, раціонального природокористування, збалансованого розвитку територій, ефективного просторового управління ними, а також інноваційних підходів до вирішення подібних проблем. Міждисциплінарна тематика конференції дозволяє осмислити та проаналізувати набутий досвід, що, з урахуванням нинішніх реалій, сприятиме осучасненню, екоорієнтованості та поліпшенню подальших перспектив просторового розвитку територій на основі раціонального використання природно-ресурсного потенціалу, а також зробить суттєвий внесок у справу збагачення концептуального потенціалу української економіки.

Свої наукові здобутки оприлюднили і співробітники ВСП «ІІНО КНУБА» – завідувач кафедри управління територіями Чудовська Вікторія Анатоліївна, головний бухгалтер фінансово-бухгалтерської частини (викладач кафедри економіки та менеджменту) Сотнікова Ірина Миколаївна, доцент кафедри економіки та менеджменту Сотніков Дмитро Анатолійович та в.о. проректора з наукової роботи КНУБА, професор кафедри управління територіями Шкуратов Олексій Іванович.

173957004 1861136207368243 7005778268785715148 n

Вікторія Анатоліївна виступила із доповіддю та обґрунтувала пропоновану вказаними співавторами методику оцінки екологічної ефективності просторової організації сільських територій, яка дозволяє державним органам, господарюючим суб'єктам та інвесторам приймати адекватні управлінські рішення, а також підвищувати ефективність використання земель сільгоспвиробниками. За матеріалами конференції буде опубліковано збірник праць, що індексується в базі даних Scopus.

https://www.youtube.com/watch?v=TOA-kyLiCBE

16 квітня 2021 року між ВСП «ІІНО КНУБА» та Національним медичним університетом ім. О.О.Богомольця підписано меморандум про співробітництво. Головною метою підписання цього документу є сприяння обізнаності студентів і випускників Національного медуніверситету щодо науково-освітянського потенціалу ІІНО КНУБА, який готує фахівців не лише архітектурно-будівельної галузі, а здійснює підготовку за спеціальностями «Економіка» та «Менеджмент». Випускники-медики отримали унікальну можливість опанувати ще однією галуззю знань, яка дозволить їм повніше реалізувати себе. Для майбутніх студентів передбачена можливість їх залучення до семінарів і конференцій, які будуть проводитись в Інституті; отримання навчально-методичної літератури для ефективної підготовки до вступу до Інституту; встановлення індивідуальних творчих контактів із студентами та викладачами Інституту в перспективних для них напрямках;  розміщення на веб-сайтах і в друкованих виданнях Інституту та КНУБА публікацій, досліджень, періодичних моніторингів, законнних копіпастів за тематикою «Економіка» та «Менеджмент» і багато іншого.

Сподіваємось, що підтримка студентів та випускників Національного медичного університету ім. О.О.Богомольця в їх творчих прагненнях і підготовці до вступу в Інститут надасть нового поштовху як для розвитку них самих, так і для ВСП «ІІНО КНУБА».

Сьогодні ми розпочинаємо цикл публікацій, побудованих на розповідях, роздумах, спогадах, оцінках та пропозиціях наших нинішніх студентів та випускників різних років. Тема: «Чому мій вибір – Інститут інноваційної освіти КНУБА?». Сподіваємося, що ці публікації будуть корисними для потенційних здобувачів вищої освіти, які ще не визначилися з вибором навчального закладу.

Анатолій Лепешко, студент ІІНО КНУБА, навчається на інженера-будівельника, спеціальність 192 «Будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «Промислове та цивільне будівництво».

lepesco

За фахом - архітектор-містобудівельник, працюю з 2017 року.Вступив на магістратуру в 2020 році, на базі диплома спеціаліста, який здобув у НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Архітектура будівель і споруд». Також на базі цього диплому закінчив магістратуру в Інституті інноваційної освіти за освітньою програмою «Міське будівництво і господарство» у 2020 р.

"Проживаю в Києві. Про Інститут інноваційної освіти дізнався з Інтернету, коли обирав навчальний заклад для здобуття другої вищої освіти. Чому надав перевагу саме ІІНО КНУБА? Тому що  він спеціалізується на післядипломній освіті, з врахуванням того, що спеціалісти суміжних галузей мають змогу в рамках скороченого курсу деяких дисциплін отримати весь необхідний об’єм знань, щоб відповідати своїй кваліфікації та ступеню вищої освіти магістра.

Влаштовує графік навчання - як самих сесій стосовно всієї програми, так і розкладу пар. Якщо у мене особисто не виходить навчатися по суботах, домовляюся про індивідуальний графік зустрічі з викладачем в інший день, і це не є проблемою!

Хочу відзначити високий рівень викладацького складу Інституту! Приємно працювати з професіоналами своєї справи. Серед викладачів є практикуючі спеціалісти, які можуть навести чимало прикладів з власного практичного досвіду, а також пояснити різницю між теоретичним та практичним підходом до вирішення різноманітних конкретних завдань. Я вважаю, це чудовий показник, особливо для студентів, які вже працюють за фахом. До цього всього, помітив, що у таких викладачів чудово поєднується викладацька, виробнича та наукова діяльність, що особливо важливо для тих, хто прагне дізнатися останні новини у сфері своєї спеціальності. Відчувається робота керівництва стосовно відповідності назви інституту інноваційної освіти його суті.

Хочу зауважити, що багато чого залежить і від самого студента, його ставлення до навчання.

У цілому в Інституті мені багато що подобається! Почну з елементарного - ставлення методистів, які завжди хочуть максимально допомогти у наданні всієї інформації, аби студент був вчасно на парі, знав свій розклад, відстежував свою успішність та багато іншого! Привітні працівники на пропускному пункті біля турнікету, які можуть і вдало пожартувати, і морально підтримати.

Мені подобається, що викладачі завжди йдуть назустріч студенту і охоче можуть провести додаткові консультації для тих, хто дійсно турбується за свої знання.

Можу позитивно відмітити також сучасні ремонти в самому закладі, нові аудиторії, мультимедійна техніка. В такому приміщенні відчуваєш себе представником нового покоління, а це гарний стимул для креативності та творчості!

В ІІНО КНУБА дуже гарно поставлений та налагоджений процес дистанційного навчання. Звісно, хочеться знайомитися з усіма, спілкуватися наживо, але розумію, що необхідно дотримуватися заходів безпеки в умовах карантинних обмежень.

З початком дистанційного навчання більшість викладачів миттєво відреагували і зібрали всі індивідуальні електронні адреси, створили конференції та почали проводити заняття дистанційно з допомогою програм «зум» та «гугл міт». Розумію, що в той період ми всі навчалися - як викладачі, так і студенти. Особисто для мене така форма навчання не новинка, тому я швидко зорієнтувався.

Чим цей навчальний заклад, на мою думку, кращий за інші?

У порівнянні з тими навчальними закладами, в яких я навчався (а це біля п’яти),  ІІНО в моєму рейтингу посідає одне з кращих місць. Відзначити його унікальність можу в тому, що він швидко адаптується під сучасні умови. Тобто, якщо сьогодні потрібні знання в галузі екології чи енергоефективності, завтра я вже можу пройти відповідний курс лекцій вказаних дисциплін. Неодноразово мене запрошували і продовжують запрошувати на конференції, круглі столи, де обговорюються сучасні проблеми з провідними спеціалістами, які живуть своєю роботою та займають високі посади в державі, що я вважаю дуже і дуже круто, оскільки можу вже зі студентських років мати приклад та дороговказ до саморозвитку! І хочу зауважити, що такі конференції в ІІНО КНУБА відбуваються досить регулярно!

Мені дуже сподобалося, що проводяться екскурсії, зокрема, пам’ятаю, як нам показували лабораторії по дослідженню конструктивних будівельних матеріалів та конструкцій.

Якщо спробувати коротко відповісти на запитання, що мені найбільше запам’яталося за період навчання, то з впевненістю можу сказати – все, що стосується отримання знань. Думаю, це і є основний показник, за яким  можна оцінювати навчальні заклади.

Хороші ремонти, ввічливий персонал, сучасність - це все дуже круто, але слід розуміти, за чим ми сюди приходимо, а приходимо ми за знаннями, і я відчуваю, що я їх тут дійсно отримую. Можливо, для когось також буде позитивним фактором те, що за період навчання мені декілька разів пропонували роботу в різних організаціях, десь завдячуючи рекламі зі сторони ІІНО, де знають про мої реальні здібності та знання. Я вважаю, якщо пропонують працювати вже в період навчання, то це висока оцінка навчальному закладу, який зумів виховати фахівця ще у процесі навчання».

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ВСП "ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ" У 2021 РОЦІ

Програми вступних випробувань 2021

Розвиток держави в усі часи був пов’язаний із впорядкуванням використання землі, яка й тепер залишається основним засобом для існування людства і джерелом суспільного багатства. Потреба встановлювати межі турбувала землевласників із давніх-давен. Цю функцію і виконують землевпорядники.

Зараз в Україні продовжується проведення земельної реформи, і землевпорядники є її безпосередніми виконавцями, від професіоналізму яких залежить, як люди зуміють розпорядитися землею, в якому стані передамо її нашим нащадкам.

В середньому «Землевпорядник» в Україні заробляє 15500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 122 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Землевпорядник» і за схожими запитами-синонімами «Землевпорядківець», «Геодезист», «Surveyor» та ін. за останні 3 місяці.

Здобути цікаву і таку нині актуальну і затребувану як у селі, так і в місті  професію можна на кафедрі управління територіями Інституту інноваційної освіти КНУБА.

Сьогодні випускники цієї кафедри, яку очолює кандидат економічних наук Вікторія Анатоліївна Чудовська, успішно працюють в усіх куточках України і за її кордонами, реалізовують отримані знання і набуті навички, діляться професійним досвідом, турбуються  про раціональне і дбайливе використання української землі. Серед них – подружжя Олександр і Марина Андрєєві з Кіровоградщини.

«Професія землевпорядника є справою життя моєї родини, – розповідає Олександр. Землевпорядниками були мої бабуся та дідусь по материнській лінії, хоча родом були з різних країн. На інженера-геодезиста навчався в КНУБА. Дружина Марина здобула спеціальність інженер-землевпорядник в Інституті інноваційної освіти КНУБА. Сьогодні має достатній рівень компетенції, щоб відповідати на запитання громадян щодо земельного законодавства, консультувати з усіх питань, що входять до компетенції землевпорядника».

Технічний прогрес змінював крокву та мензулу на найсучасніші навігаційні прилади, але сутність професії залишається незмінною  – раціональне використання вітчизняних чорноземів, збереження їх для нащадків, надійний захист конституційних прав землевласників та орендарів, – переконані Адреєві.

«Коли я працював у райдержадміністрації, моїми обов’язками були організація ефективного використання земель, їхня охорона, контроль за дотриманням земельного законодавства. Сьогодні, як приватний підприємець, я на замовлення громадян складаю проектну документацію землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність , здійснюю її супровід до реєстрації наділу. Також виконую геодезичні, польові, камеральні роботи, разом з дружиною інформуємо та консультуємо громадян щодо норм чинного земельного законодавства».

Роботу наші випускники вважають надзвичайно цікавою і творчою. Вона вимагає уважності, чіткості і відповідальності, потребує вміння приймати виваженні рішення, спілкуватися з людьми. Необхідно бути наполегливим, упевненим у собі, активним, мати добре розвинуту інтуїцію та логічно мислити.

«Людині, яка не є фахівцем у нашій справі, дуже важко зорієнтуватися у всіх нововведеннях та нюансах земельного законодавства. Отут нерідко  трапляються проблеми. Намагаємося з усіма знайти спільну мову, виконувати увесь обсяг робіт якнайшвидше і якісно», – розповідає Олександр і запевняє, справжній інженер-землевпорядник повинен мати не тільки професійні навички, але й володіти юридичними, природничими знаннями, мати математичний підхід. Тому здобуття вищої освіти – важливий крок на шляху професійного зростання.

Якщо ви любите землю, прагнете займатися її охороною та відтворенням, вам небайдуже навколишнє природне середовище, оберіть професію землевпорядника.

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ВСП "ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ" У 2021 РОЦІ

Програми вступних випробувань 2021

Цього тижня у ВСП «ІІНО КНУБА», на базі кафедри управління територіями, розпочалися курси підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів, по закінченню яких усі слухачі зможуть скласти іспит (у формі тестування) та поновити дію свого сертифіката.

Під час висвітлення лекційного матеріалу було розкрито низку тематик, зокрема щодо інвентаризації земель при проведенні землеустрою; вимог до розробки технічної документації із землеустрою в сучасних умовах; змін у методології нормативної грошової оцінки земельних ділянок; оціночного зонування території; електронної трансформації землеустрою та вимог до складання документації в електронному вигляді; сучасного програмного забезпечення автоматизації побудови карт та планів; типів геоінформаційних продуктів на основі технологій ESRI, MapInfo, GeoMedia; застосування глобальних моделей даних в геоінформаційних проектах; національної інфраструктури геопросторових даних; ДГМ; Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000, системи координат (СК-42, СК-63) та багато інших.

Тож запрошуємо усіх бажаючих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів брати участь у чергових курсах підвищення кваліфікації, проведення які заплановано на травень та червень 2021 року!

16

17

15

 8  1  5  6
 9  10  11  12

 

uken
© Інститут інноваційної освіти КНУБА