19 лютого у Вінниці в приміщенні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій області (директор Тетяна Пашиніна)  за підтримки Вінницького Центру розвитку місцевого самоврядування (директор Олег Левченко) відбулась зустріч завідувача кафедри Управління територіями ІІНО КНУБА Романа Третяка із землевпорядниками  об’єднаних територіальних громад з усієї Вінницької області.

“Ви всі чули про зміни до перспективного плану формування територій ОТГ і про активні дискусії, які відбуваються навколо цього процесу. До ваших компетенцій, як спеціалістів-землевпорядників сільських, селищних і міських рад, належить у т.ч. підготовка пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами і погодження проектів землеустрою. Мова йде про зміни законодавства, зокрема, про ймовірну втрату надходжень від акцизу, яка може бути компенсована також за рахунок ефективного регулювання ставок на земельні податки і виявлення користувачів земельних ресурсів, які ці податки не сплачують ”, - зазначив у вітальному слові до учасників семінару директор ВЦРМС Олег Левченко.

52594407 2249510591954487 5038682265312296960 o

viber image 2019 02 21 01.45.12

52491610 2249510515287828 8444696759602511872 o

Планування управлінської діяльності територіями громад, формування інформаційного забезпечення земельного устрою (меж адміністративних, населених пунктів, повноважень по розпорядженню)  у регіонах є нагальним питанням, яке визначає умови формування земельної політики та місцевого бюджету. Роман Третяк розповів про принципи формування ресурсів розвитку територій ОТГ та про освітні програми підготовки спеціалістів, наукові доробки, які впроваджуються Інститутом інноваційної освіти КНУБА з підготовки кадрів для забезпечення виконання зазначених робіт.

Так, Закон України № 2498-VIII від 10.07.2018 визначив принципи та порядок передачі земель, які залишилися у колективній власності, однак процес передачі до комунальної власності ділянок потребує адміністрування з боку землевпорядників ОТГ, про ці та інші особливості і розповів завідувач кафедри Управління територіями.

До відома, на засіданні КМУ 22.12.2018 було зазначено, що другий етап децентралізації передбачає впровадження додаткових контрольних функцій щодо адміністрування цими землями в ОТГ.

Природно, що запитань у землевпорядників накопичилось дуже багато. Після доповіді Романа Третяка «Про структуру землевпорядного планування розвитку системи землекористування в територіальних громадах» вони мали можливість поставити їх і отримати фахові відповіді.

52550282 2249510511954495 8940819680482820096 o

«Зустріч була настільки насиченою, питань виявилося настільки багато, що довелося порушити усі регламенти, перенести зустріч із випускниками коледжів і продовжити практикум до завершення робочого дня, - розповідає Роман Антонович. – Ми детально обговорили особливості формування меж територій економічних інтересів ОТГ та земель комунальної власності, докладно зупинились на особливостях їх реєстрації в державному земельному кадастрі.  Питання, які ставили під час зустрічі, підкреслюють актуальність та затребуваність інженерів-землевпорядкування, які володіють проблемами місцевого самоврядування.

anketa

Анкетування, проведене за ініціативи Третяка Романа, підтверджує необхідність відкриття спеціалізацій в магістратурі та науково-виробничої лабораторії, де б вивчалися проблеми та розроблялися методики їх вирішення.

“Продовжується процес делегування органам місцевого самоврядування повноважень у сфері розпорядження землями державної власності. Визначення земельних ресурсів за формою власності, запровадження аукціонних способів продажу земельних ділянок, визначення інвестиційно привабливих об'єктів може значно покращити довіру до місцевої влади з боку потенційних внутрішніх і зовнішніх інвесторів і збільшити надходження до місцевих бюджетів”, - підкреслив, звертаючись до учасникыів заходу, радник з регіонального розвитку Юрій Войціцький.

Загалом, учасники зустрічі наголошували, що виступ пана Третяка містив багато практичних порад і успішних практик у сфері управління земельними ресурсами, які були обговорені в режимі живого спілкування і ефективного діалогу.

Директор Інституту інноваційної освіти КНУБА, професор Олександр Никитюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків, дистанційної освіти, професор Олеся Линовицька, керівник навчального відділу Наталя Солоїд, завідуючі кафедрами: доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту Іннола Новикова, доктор технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач кафедри будівництва та інформаційних технологій Дмитро Прусов 20 лютого приїхали до Житомира, щоб зустрітися з керівництвом, викладачами та студентами Житомирського технологічного коледжу КНУБА.

Сьогодні коледж є вищим навчальним закладом, який забезпечує випускникам отримання диплому молодшого спеціаліста за спеціальностями: лісове господарство (оброблювання деревини); дизайн; економіка; фінанси, банківська справа та страхування; інженерія програмного забезпечення; комп’ютерна інженерія; електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології; хімічні технології та інженерія; соціальна робота.

Щорічно коледж випускає більш ніж 265 висококваліфікованих спеціалістів середньої ланки для багатьох галузей народного господарства нашої країни.

Випускники коледжу можуть продовжити навчання за скороченими термінами як на відповідних факультетах Київського національного університету будівництва і архітектури, так і у інших закладах вищої освіти України ІІІ і IV рівнів акредитації.

Про те, чому його випускники мають зупинити свій вибір саме на Інституті інноваційної освіти і розповіли представники адміністрації Інституту.

Зокрема, керівник навчального відділу Наталя Солоїд детально зупинилася на особливостях організації навчального процесу в Інституті, який максимально адаптований до потреб студентів, котрі, як правило, суміщають роботу за спеціальністю і навчання. Вони мають гнучкий графік занять та сесій за скороченими термінами. Також мають можливість обрати оптимальну для себе форму навчання – денну, заочну, дистанційну, змішану.

Суттєвою перевагою є і той факт, що студенти можуть продовжувати навчання у стінах рідного коледжу, а спілкування з викладачами Інституту відбувається у зручний для них час та спосіб.

Заступник директора з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків, дистанційної освіти, професор Олеся Линовицька розповіла про розширення можливостей Інституту щодо розвитку міжнародної освіти, зокрема, зупинилася на питанні стажування студентів і викладачів в освітніх закладах інших країн, залучення викладачів із зарубіжжя до викладання в інституті. Йшлося також про впровадження в Інституті інноваційних методів навчання.

Про переваги навчання на своїх кафедрах розповіли доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту Іннола Новикова, доктор технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач кафедри будівництва та інформаційних технологій Дмитро Прусов.

Студенти мали можливість поставити свої запитання представникам Інституту, які стосувалися спеціальностей, термінів навчання, його вартості.

Директор коледжу Людмила Білогор закликала студентів зважити все почуте, порадитися з батьками і зробити свій вибір.

У зустрічі також взяли участь представники адміністрації Бердичівського коледжу промисловості, економіки та права та будівельного коледжу Житомирського НАЕУ.

«Такі зустрічі є дуже корисними як для студентів, які стоять перед вибором, де продовжити свою освіту, так і для нас, адміністрації. Адже ми не лише презентуємо себе, як інноваційний заклад вищої освіти з великими можливостями і перевагами, а й дізнаємося про запити і побажання наших майбутніх студентів. Високий професійний рівень професорсько-викладацького складу Інституту, можливість отримувати вищу освіту чи навіть паралельно дві вищі освіти, поєднуючи навчання з роботою по спеціальності, форма навчання за вибором студента з врахуванням усіх його можливостей чи обмежень. – це ті аргументи на користь нашого Інституту, які студенти сприймають і кількість наших абітурієнтів, у тому числі із Житомира, щороку зростає», - підсумував результат зустрічі директор Інституту інноваційної освіти КНУБА, професор Олександр Никитюк.

zz

  DSC02315

 DSC02375

 DSC02321

 z5

 z9

 

 

 

 

 

 

 

На кафедрі економіки та менеджменту Інституту інноваційної освіти Київського національного університету будівництва та архітектури готують бакалаврів та магістрів за освітньою програмою «Менеджмент».

Менеджери - це фахівці, від яких залежить успіх комерційної діяльності тієї чи іншої організації. Хороший менеджер - це хороший аналітик. Спеціаліст повинен володіти абсолютним умінням аналізувати ситуації, а отже - відрізнятися далекоглядністю, вміти прораховувати наперед кожен крок, адже від цього буде залежати успіх угоди і, відповідно, прибуток компанії. У багатьох випадках він діє як лідер. Його повинен поважати колектив і до його думки дослухатися.

Хороший менеджер-управлінець завжди знайде роботу. Кожна поважаюча себе компанія повинна мати в своєму штаті таких фахівців. Адже саме від їх роботи залежить успішна діяльність підприємства.

Які ж його функції? У першу чергу перед цим фахівцем стоїть завдання підвищення обсягів продажів продукції і послуг. Він продумує стратегію, яка допоможе досягти оптимального результату. У функції фахівця входить постановка завдань для працівників фірми, при цьому вкрай важливі наступні моменти: точність формулювання, досяжність, вимірність, актуальність і час виконання роботи. Менеджер повинен делегувати повноваження, що вкрай необхідно для економії часу керівника, для розвитку підлеглих, для стимулювання співробітників комерційної організації. Крім того, делегування допоможе поліпшити міжособистісні відносини в колективі. В обов'язки менеджера-управлінця входить контроль виконання співробітниками поставлених перед ними завдань. Якщо робота була виконана погано, то він повинен проаналізувати ситуацію і знайти оптимальні шляхи вирішення проблеми. Насправді вимоги до таких фахівців досить високі, адже саме від їх компетенції і професіоналізму залежить розвиток компанії.

Менеджери, які займають керівні посади, повинні виконувати досить великий обсяг робіт. Саме цей фахівець відповідає за успішну діяльність комерційної організації. В першу чергу він повинен продумати шляхи розвитку компанії. Виходячи з поставлених цілей, будуть розроблені способи їх досягнення. Для цього варто навчитися правильно ставити завдання для підлеглих. Це дозволить ефективно організувати робочий процес і структурувати діяльність підприємства, здійснювати контроль виконання поставлених завдань. Важливо грамотно розподілити обов'язки між співробітниками організації та навчитися мотивувати підлеглих.

Успішний керівник повинен вміти контролювати виконання поставлених завдань, коригувати роботу співробітників, направляти їх зусилля в потрібне русло. Успішний фахівець зазначеної сфери діяльності повинен володіти явними лідерськими якостями. Тоді він стане одним з кращих.

Стати успішним менеджером-управлінцем мають всі шанси амбітні люди з явно вираженими лідерськими якостями. Ці люди повинні мати волю до перемоги, володіти бажанням добитися висот. Вони повинні мати аналітичний склад  розуму, бути наполегливими і цілеспрямованими, мати бажанням стати одним з кращих. Це люди з добре розвиненими комунікабельними здібностями, відмінною пам'яттю, умінням домовлятися і знаходити різні шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми.

Хороших менеджерів потребують багато сучасних підприємств і компаній. Отож це досить перспективний напрямок діяльності. Професія менеджера-управлінця ніколи не перестане бути актуальною, оскільки торгово-ринкові відносини будуть існувати завжди, а для організації ефективного бізнесу та отримання максимального прибутку потрібні хороші фахівці.

Запрошуємо усіх бажаючих до вступу на освітній рівень «бакалавр» та «магістр», щоб стати професійним менеджером!

19 лютого директор ІІНО професор Олександр Никитюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків, дистанційної освіти, професор Олеся Линовицька, керівник навчального відділу Наталя Солоїд, завідуючі кафедрами: доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту Іннола Новикова, доктор технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач кафедри будівництва та інформаційних технологій Дмитро Прусов, кандидат технічних наук, професор, завідувач кафедри цивільної інженерії Петро Зінич, доктор архітектури, доцент, завідувач кафедри архітектурно-проектної справи Гелена Ковальска,  провели низку зустрічей з керівництвом, викладацьким та студентським колективами  Вінницького коледжу  будівництва і архітектури Київського національного університету будівництва і архітектури Міністерства освіти і науки України. Коледж є  одним із найстаріших навчальних закладів нашої держави, заснований в 1920 році як меліоративно-будівельна професійно-технічна школа.

За 95 років свого існування навчальний заклад підготував 27 тисяч фахівців, які працюють в різних галузях народного господарства.

Нині тут готують фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста відповідно до ліцензії в межах ліцензованого обсягу за  спеціальностями «Архітектура та містобудування», «Будівництво та цивільна інженерія», «Дизайн».

Більшість випускників коледжу продовжують навчання, зокрема,  у ІІНО КНУБА, адже тут створено всі умови для того, щоб молоді спеціалісти мали можливість суміщати роботу по спеціальності і навчання.

Під час зустрічі з директором коледжу Наталею Бондарчук Н.В, викладачами навчального закладу були  обговорені питання спільної діяльності на наступний рік, у тому числі щодо широкої співпраці у питанні впровадження низки інноваційних складових в навчальний процес, проведення широкої профорієнтаційної роботи серед студентів.

Керівники ІІНО КНУБА також мали зустріч з студентами 3, 4 курсів.

«Сьогодні майбутні архітектори, будівельники, дизайнери мали можливість особисто поставити питання адміністрації закладу, який запрошує їх на навчання, керівникам факультетів, які розповіли про особливості організації освітнього процесу на кожній кафедрі , - розповідає директор Інституту професор Олександр Никитюк. – Головний акцент був зроблений на термінах навчання, на впровадженні дистанційних технологій у освітній процес, максимальну адаптацію розкладу навчання і сесій до потреб студентів. Враження про студентів найкращі – вони дійсно хочуть стати спеціалістами найвищого класу, і наш Інститут інноваційної освіти обов’язково допоможе реалізувати цю мету».

Обговорені питання щодо напрямків профорієнтаційної роботи з проректором з навчальної роботи та регіонального розвитку КНУБА, кандидатом політичних наук Романом Аксельродом та керівником з профорієнтаційної роботи І.Дружиніною.

Vv

 

   

 

 

Завдяки ефективній роботі відділу підвищення кваліфікації відокремленого структурного підрозділу «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури», інститут успішно пройшов відбір серед навчальних закладів України для організації підвищення кваліфікації безробітних за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на 2019 рік. Підготовка буде здійснюватися за наступними напрямками: персональний комп’ютер для інженера-будівельника; створення та підтримка WEB-сайтів; тестувальник програмного забезпечення; фахівець з розроблення комп’ютерних програм Java/аndroid

Нагадаємо, відділ підвищення кваліфікації проводить постійно діючі курси підвищення кваліфікації та навчальні курси, по закінченню яких слухачі одержують Сертифікат або Свідоцтво встановленого зразка. Так, у січні успішно завершили навчання слухачі курсу підвищення кваліфікації за програмою" Бухгалтерський облік і аудит ". Вони виконали власні навчальні проекти та успішно склали комплексний іспит.

Впродовж року укладено договір про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації за напрямом «Спеціаліст з продажу нерухомості» та у січні успішно пройшла навчання перша група слухачів, які отримали професійну підготовку для проведення операцій з об’єктами нерухомості на території України.

Наразі проходять навчання слухачі курсів за програмою «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)», курси підвищення кваліфікації з питань педагогіки вищої школи педагогічних працівників вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації, за дистанційною формою навчання.

Протягом року відділ організовує роботу атестаційної комісії з проходження атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою як за графіком, так і в індивідуальному порядку.

Інститут ініціював проведення курсів підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованих інженерів-геодезистів у дистанційній форми навчання та отримав відповідний дозвіл Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.

Найближчим часом планується підготовка кандидатів в аудитори у галузі стандартизації, сертифікації, метрології та якості з подальшим залучанням їх у проведенні навчального процесу на курсах в ІІНО КНУБА.

Відкрито нові напрямки курсів підвищення кваліфікації: використання дистанційних технологій в освітньому процесі; ынженер-консультант у будівництві; дизайн інтер’єрів приміщень.

Відділ підвищення кваліфікації 

uken
© Інститут інноваційної освіти КНУБА