Створити просторову композицію із простих геометричних фігур, розмістити її у середовищі і показати своє вміння правильно передати зображення на аркуші паперу. Таке завдання творчого конкурсу поставлено перед випускниками Житомирського технологічного коледжу, котрі висловили бажання після закінчення навчального закладу продовжити навчання в ІІНО КНУБА. На виконання роботи відводиться три години. Студенти серйозні і зосереджені, адже кожен хоче продемонструвати, наскільки ефективним було його навчання в коледжі, чому навчився і наскільки він готовий стати студентом провідного закладу післядипломної освіти України.

DSC02579

DSC02597

DSC02581

DSC02596

DSC02594

«Багато талановитих юнаків і дівчат  щороку після закінчення Житомирського технологічного коледжу, що є структурним підрозділом КНУБА, обирають для продовження навчання саме ІІНО КНУБА. Тому ми з досвіду знаємо, що рівень освіти, який отримують студенти у цьому коледжі, досить серйозний. У навчальному закладі працюють високопрофесійні фахівці, є вся необхідна матеріально-технічна база. А адміністрація коледжу на чолі з Людмилою Анатоліївною Білогор, робить усе можливе, щоб випускники отримували якісну освіту і ставали конкурентноспроможними, затребуваними фахівцями на ринку праці. Продовження освіти для отримання вищого освітнього рівня для них – це додаткові можливості розширювати свій кругозір і бути впевненими у завтрашньому дні, рухатися далі, займати керівні посади. Тому ми маємо усі підстави вважати, що сьогодні студенти справляться з завданням», – ділиться старший викладач кафедри архітектурно-проектної справи ІІНО КНУБА Світлана Гаврилівна Бібер. 

Високий професійний рівень професорсько-викладацького складу Інституту, можливість отримувати вищу освіту чи навіть паралельно дві вищі освіти, поєднуючи навчання з роботою по спеціальності, форма навчання за вибором студента з врахуванням усіх його можливостей чи обмежень – це ті аргументи на користь нашого Інституту, які студенти сприймають і кількість наших абітурієнтів, у тому числі із Житомира, де вчаться розумні, креативні і перспективні студенти, щороку зростає.

Суттєвою перевагою є і той факт, що студенти можуть продовжувати навчання у стінах рідного коледжу, а спілкування з викладачами Інституту відбувається у зручний для них час та спосіб.

Але про це у наступних наших публікаціях розкажуть самі студенти, в гості до яких у Житомир ми завітаємо.

Шановна Марино В’ячеславівно!

Прийміть наші щирі вітання з днем народження та побажання міцного здоров’я, миру та добробуту. Нехай кожен день буде сповнений гарним настроєм, душевними зустрічами і плідною працею. Щастя і радощів у домівку, здоров'я і благополуччя родині, натхнення і творчості.

kartinkijane.ru 76964

27 учасників та учасниць з 13-ти різних регіонів України з різним досвідом та спеціалізацією впродовж трьох днів (17-19 травня) обговорювали практичні кроки, які вже завтра будуть змінювати освіту. Серед них – і представники ІІНО КНУБА. ЩО спонукало наших колег приєднатися до команди  #Прогресильні? Про це розпитуємо у доктора економічних наук, доцента, завідувача кафедри економіки та менеджменту ВСП «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва та архітектури» Інноли Новикової:

«Цей проект для тих, хто має бажання подивитися на процес навчання по-новому, переосмислити традиційні підходи до викладання та "оновити" власні можливості генерувати нові ідеї. Саме такі акценти у своїй викладацькій роботі сьогодні використовують педагоги Інституту інноваційної освіти».

Хочете дізнатися про практичні кроки, які вже завтра будуть змінювати освіту, а також інструменти адвокації, то інтенсив "Викладачі ін екшн"для вас, адже зміни краще розпочинати з себе, - переконані учасники заходу.

Що конкретно акумулюють отримані знання і компетенції?

  • • розуміння того, що таке адвокаційна кампанія (це не адвокатська діяльність!!!), як її планувати й організовувати; 
    • читання "живих книг" («живої бібліотеки»);
    • mind-mapping над тим, що турбує самого викладача (від організаційних проблем до суспільного (не)визнання);
    • мистецтво ведення переговорів;
    • типологія лідерства;
    • підбір команди та ефективний розподіл ролей в ній (від MBTI, PAEI до DISC моделей);
    • синквейн, енерджайзери, (ре)фреймінг, VUCA-світ
    • та багато-багато іншого.

Ми рухаємось вперед! Ми розуміємо, що наші студенти чекають від нас лише прогресивних знань, ідей, проектів!

pr 4

pr 2

pr

Згідно Постанови КМУ від 28 листопада 2018 р. № 1010, компетентність та спроможність підприємства, установи, організації здійснювати професійну атестацію (сертифікацію персоналу) підтверджується акредитацією їх в Національному агентстві з акредитації на відповідність вимогам міжнародних та національних стандартів, які регламентують діяльність органів із сертифікації персоналу.

Відповідно до ліцензії на провадження освітньої діяльності, виданої Міністерством освіти і науки України, Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури здійснює професійну атестацію «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)».

На запит Інституту інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури від 16.04.2019 р. № 04-12.1/257 Національне агентство з акредитації України (лист від 08.05.2019 р. № 3-5/2-1530) надало роз’яснення, що Інститут інноваційної освіти КНУБА не потребує акредитації в НААУ, оскільки діє на підставі ліцензії, яка видана центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Нагадаємо також, розпочато набір на навчання за напрямом «Фінансово-економічний моніторинг в галузі будівництва».

Всіх бажаючих запрошуємо на навчання.

uken
© Інститут інноваційної освіти КНУБА