«На кафедрі будівництва та інформаційних технологій Інституту інноваційної освіти КНУБА розпочався цикл проведення захистів атестаційних робіт на здобуття освітнього ступеня "Магістр" за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія», за освітньо-професійною програмою «Промислове і цивільне будівництво».

В атестаційних роботах на здобуття освітнього ступеню "Магістр" зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» вирішуються проблеми з  проектування промислових і цивільних споруд; організації та управління будівельним виробництвом; дослідження в галузі теорії і методів розрахунку інженерних конструкцій із застосуванням систем автоматизованого проектування; інженерної підготовки, будівництва та комплексної реконструкції будівель і споруд.

"Випускники освітнього рівня "Магістр", яких готує наш Інститут, є затребуваними спеціалістами у будівельних компаніях та організаціях, в органах міського управління, проектних інститутах, на керівних посадах у житлово-комунальному комплексі, - розповідає завідувач кафедрою будівництва та інформаційних технологій, доктор технiчних наук, доцент Дмитро Прусов. - Після закінчення магістратури випускники можуть працювати на посадах:  керівник проектних підрозділів, головний інженер проектів, проектних організацій; керівник будівельного підприємства, установи чи організації; керівник управління міським комунальним господарством; керівник з питання управління та планування розвитком міських територій; керівник комунальних підприємств, установ і організацій".

Студенти у свою чергу наголошують на тому, що здобуття диплома магістра розширює їх можливості і щодо реалізації своїх планів працевлаштування, і щодо кар’єрного зростання. А навчання в Інституті інноваційної освіти – це не лише нові знання і цікавий досвід. Тут створюються максимально комфортні умови для кожного студента, і навчальний процес повністю адаптований до потреб працюючої людини.

 
 

"Профорієнтаційна робота з абітурієнтами, молодшими спеціалістами, бакалаврами  технікумів та коледжів, консультації з дипломниками, робочі зустрічі з представниками провідних землевпорядних організацій та агропідприємств, розробників програмного забезпечення та участь в екзаменаційній комісії і все це за три дні!" -  завідувач кафедри Управління територіями ІІНО КНУБА Роман Третяк  ділиться своїми враженнями від низки зустрічей в регіонах України. 

Представник Інституту зустрівся зі студентами та викладачами, обговорили питання новітніх технологій дистанційного навчання, яке впроваджує в навчальний процес Інститут інноваційної освіти КНУБА, переваги навчання в Інституті та залучення успішних підприємств в процес стажування та перейняття досвіду студентами. Так, у Вінниці відбулась екскурсія по території ТОВ "Аналітика" ,  яке є розробником програмного забезпечення для геодезії, картографії, землеустрою та містобудування, що широко використовується в Україні та за кордоном. Результатом зустрічі стала домовленість про початок впровадження у навчальний процес національного програмного продукту. Роман Третяк висловив ініціативу про створення на базі кафедри  Управління територіями ІІНО КНУБА центру стажування. 

tr 5

Унікальна композиція "Студенти на практиці" в стилі романтизму біля кабінету-музею землевпорядкування в  Прилуцькому агротехнічному коледжі, де завідувач  кафедри Управління територіями Роман  Третяк та  генеральний директор "Інституту землеустрою і земельно-правових відносин" Олександр  Качуренко зустрілися з абітурієнтами та розповіли про переваги спеціальностей, перспективи та нові види робіт для землевпорядників, відповіли на запитання щодо новітніх технологій на виробництві та у освіті.  "Інститут землеустрою і земельно-правових відносин" є переможцем конкурсу на кращу землевпорядну організацію 2018 року в Україні. Така співпраця відкриває нові можливості для студентів та викладачів у впровадженні найновіших технологій у навчальний процес.

tr 9

Успішне навчання завершується екзаменом. Гості стали членами екзаменаційної  комісії  для  першого випуску бакалаврів.

tr 6

А після закінчення іспиту відбулося студентів спілкування з провідними практиками та теоретиками землеустрою та  оцінки земель.

tr 12

«Робочі зустрічі у різних куточках України – це, насамперед, можливість особисто поспілкуватися і з нашими майбутніми абітурієнтами, розповісти їм про переваги отримання вищої освіти саме у нашому Інституті. Але, окрім того, це і унікальна можливість з перших вуст почути про проблеми, які цікавлять практикуючих землевпорядників,  у тому числі і щодо навчання спеціалістів галузі», - розповідає Роман Третяк.

19 лютого у Вінниці в приміщенні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій області (директор Тетяна Пашиніна)  за підтримки Вінницького Центру розвитку місцевого самоврядування (директор Олег Левченко) відбулась зустріч завідувача кафедри Управління територіями ІІНО КНУБА Романа Третяка із землевпорядниками  об’єднаних територіальних громад з усієї Вінницької області.

“Ви всі чули про зміни до перспективного плану формування територій ОТГ і про активні дискусії, які відбуваються навколо цього процесу. До ваших компетенцій, як спеціалістів-землевпорядників сільських, селищних і міських рад, належить у т.ч. підготовка пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами і погодження проектів землеустрою. Мова йде про зміни законодавства, зокрема, про ймовірну втрату надходжень від акцизу, яка може бути компенсована також за рахунок ефективного регулювання ставок на земельні податки і виявлення користувачів земельних ресурсів, які ці податки не сплачують ”, - зазначив у вітальному слові до учасників семінару директор ВЦРМС Олег Левченко.

52594407 2249510591954487 5038682265312296960 o

viber image 2019 02 21 01.45.12

52491610 2249510515287828 8444696759602511872 o

Планування управлінської діяльності територіями громад, формування інформаційного забезпечення земельного устрою (меж адміністративних, населених пунктів, повноважень по розпорядженню)  у регіонах є нагальним питанням, яке визначає умови формування земельної політики та місцевого бюджету. Роман Третяк розповів про принципи формування ресурсів розвитку територій ОТГ та про освітні програми підготовки спеціалістів, наукові доробки, які впроваджуються Інститутом інноваційної освіти КНУБА з підготовки кадрів для забезпечення виконання зазначених робіт.

Так, Закон України № 2498-VIII від 10.07.2018 визначив принципи та порядок передачі земель, які залишилися у колективній власності, однак процес передачі до комунальної власності ділянок потребує адміністрування з боку землевпорядників ОТГ, про ці та інші особливості і розповів завідувач кафедри Управління територіями.

До відома, на засіданні КМУ 22.12.2018 було зазначено, що другий етап децентралізації передбачає впровадження додаткових контрольних функцій щодо адміністрування цими землями в ОТГ.

Природно, що запитань у землевпорядників накопичилось дуже багато. Після доповіді Романа Третяка «Про структуру землевпорядного планування розвитку системи землекористування в територіальних громадах» вони мали можливість поставити їх і отримати фахові відповіді.

52550282 2249510511954495 8940819680482820096 o

«Зустріч була настільки насиченою, питань виявилося настільки багато, що довелося порушити усі регламенти, перенести зустріч із випускниками коледжів і продовжити практикум до завершення робочого дня, - розповідає Роман Антонович. – Ми детально обговорили особливості формування меж територій економічних інтересів ОТГ та земель комунальної власності, докладно зупинились на особливостях їх реєстрації в державному земельному кадастрі.  Питання, які ставили під час зустрічі, підкреслюють актуальність та затребуваність інженерів-землевпорядкування, які володіють проблемами місцевого самоврядування.

anketa

Анкетування, проведене за ініціативи Третяка Романа, підтверджує необхідність відкриття спеціалізацій в магістратурі та науково-виробничої лабораторії, де б вивчалися проблеми та розроблялися методики їх вирішення.

“Продовжується процес делегування органам місцевого самоврядування повноважень у сфері розпорядження землями державної власності. Визначення земельних ресурсів за формою власності, запровадження аукціонних способів продажу земельних ділянок, визначення інвестиційно привабливих об'єктів може значно покращити довіру до місцевої влади з боку потенційних внутрішніх і зовнішніх інвесторів і збільшити надходження до місцевих бюджетів”, - підкреслив, звертаючись до учасникыів заходу, радник з регіонального розвитку Юрій Войціцький.

Загалом, учасники зустрічі наголошували, що виступ пана Третяка містив багато практичних порад і успішних практик у сфері управління земельними ресурсами, які були обговорені в режимі живого спілкування і ефективного діалогу.

Директор Інституту інноваційної освіти КНУБА, професор Олександр Никитюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків, дистанційної освіти, професор Олеся Линовицька, керівник навчального відділу Наталя Солоїд, завідуючі кафедрами: доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту Іннола Новикова, доктор технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач кафедри будівництва та інформаційних технологій Дмитро Прусов 20 лютого приїхали до Житомира, щоб зустрітися з керівництвом, викладачами та студентами Житомирського технологічного коледжу КНУБА.

Сьогодні коледж є вищим навчальним закладом, який забезпечує випускникам отримання диплому молодшого спеціаліста за спеціальностями: лісове господарство (оброблювання деревини); дизайн; економіка; фінанси, банківська справа та страхування; інженерія програмного забезпечення; комп’ютерна інженерія; електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології; хімічні технології та інженерія; соціальна робота.

Щорічно коледж випускає більш ніж 265 висококваліфікованих спеціалістів середньої ланки для багатьох галузей народного господарства нашої країни.

Випускники коледжу можуть продовжити навчання за скороченими термінами як на відповідних факультетах Київського національного університету будівництва і архітектури, так і у інших закладах вищої освіти України ІІІ і IV рівнів акредитації.

Про те, чому його випускники мають зупинити свій вибір саме на Інституті інноваційної освіти і розповіли представники адміністрації Інституту.

Зокрема, керівник навчального відділу Наталя Солоїд детально зупинилася на особливостях організації навчального процесу в Інституті, який максимально адаптований до потреб студентів, котрі, як правило, суміщають роботу за спеціальністю і навчання. Вони мають гнучкий графік занять та сесій за скороченими термінами. Також мають можливість обрати оптимальну для себе форму навчання – денну, заочну, дистанційну, змішану.

Суттєвою перевагою є і той факт, що студенти можуть продовжувати навчання у стінах рідного коледжу, а спілкування з викладачами Інституту відбувається у зручний для них час та спосіб.

Заступник директора з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків, дистанційної освіти, професор Олеся Линовицька розповіла про розширення можливостей Інституту щодо розвитку міжнародної освіти, зокрема, зупинилася на питанні стажування студентів і викладачів в освітніх закладах інших країн, залучення викладачів із зарубіжжя до викладання в інституті. Йшлося також про впровадження в Інституті інноваційних методів навчання.

Про переваги навчання на своїх кафедрах розповіли доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту Іннола Новикова, доктор технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, завідувач кафедри будівництва та інформаційних технологій Дмитро Прусов.

Студенти мали можливість поставити свої запитання представникам Інституту, які стосувалися спеціальностей, термінів навчання, його вартості.

Директор коледжу Людмила Білогор закликала студентів зважити все почуте, порадитися з батьками і зробити свій вибір.

У зустрічі також взяли участь представники адміністрації Бердичівського коледжу промисловості, економіки та права та будівельного коледжу Житомирського НАЕУ.

«Такі зустрічі є дуже корисними як для студентів, які стоять перед вибором, де продовжити свою освіту, так і для нас, адміністрації. Адже ми не лише презентуємо себе, як інноваційний заклад вищої освіти з великими можливостями і перевагами, а й дізнаємося про запити і побажання наших майбутніх студентів. Високий професійний рівень професорсько-викладацького складу Інституту, можливість отримувати вищу освіту чи навіть паралельно дві вищі освіти, поєднуючи навчання з роботою по спеціальності, форма навчання за вибором студента з врахуванням усіх його можливостей чи обмежень. – це ті аргументи на користь нашого Інституту, які студенти сприймають і кількість наших абітурієнтів, у тому числі із Житомира, щороку зростає», - підсумував результат зустрічі директор Інституту інноваційної освіти КНУБА, професор Олександр Никитюк.

zz

  DSC02315

 DSC02375

 DSC02321

 z5

 z9

 

 

 

 

 

 

 

uken
© Інститут інноваційної освіти КНУБА