Курси підвищення кваліфікації за напрямами «Цифровий маркетинг» та «Аналітичний центр при університеті: інструкція з експлуатації» - крок до нового рівня викладання

Друк

Постійне і системне підвищення кваліфікації для викладачів ВСП «ІІНО КНУБА» - важлива частина професійного вдосконалення та надійне підґрунття для покращення рівня викладання, наближення якості освіти до передових  європейських стандартів.

Доцент кафедри економіки та менеджменту кандидат педагогічних наук Руслан Кубанов пройшов курси підвищення кваліфікації за популярними нині напрямами «Цифровий маркетинг» та «Аналітичний центр при університеті: інструкція з експлуатації».

Чим вони цікаві з точки зору підвищення якості викладання в Інституті?

Цифровий маркетинг сьогодні став надзвичайно популярним для малого бізнесу. Проте, як зазначають дослідники, більшості фірм не вистачає навичок, необхідних для впевненого функціонування в цій сфері. Більше однієї третини (35%) малих підприємств частіше інвестують в цифровий маркетинг, ніж традиційний маркетинг.

Інноваційні знання і досвід, отримані викладачем кафедри, яка здійснює підготовку та випуск бакалаврів та магістрів за такими популярними і затребуваними спеціальностями як «Економіка», «Менеджмент», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Публічне управління та адміністрування», Будівництво та цивільна інженерія ОП Організація та економіка будівництва, безперечно допоможуть значно підвищити теоретичні знання і практичні компетенції здобувачів освіти у цій галузі.

Унікальним також є курс  «Аналітичний центр при університеті: інструкція з експлуатації».

Робота таких центрів при університетах вже тривалий час є поширеною в країнах Європи та США, проте досі не набула поширення в Україні. Аналітичний центр – це чудовий шанс і застосувати свої знання, і через аналітику вплинути на ухвалення того чи іншого рішення. Що необхідно, щоб запустити аналітичний центр у своєму університеті? Цей курс дає можливість осягнути дві фундаментальні складові створення і роботи такого центру: як писати аналітику та як розбудовувати організацію.

Окрім того, курс включає огляд усіх найбільш важливих питань діяльності аналітичного центру: як організаційних (налагодження роботи команди, написання проєктів, комунікація), так і з написання аналітики (які види аналітичних документів бувають, яку лексику краще використовувати, що і як аналізувати). По-друге, дизайн курсу ґрунтується на безпосередньому досвіді Школи політичної аналітики, яка пройшла цей шлях однією з перших в Україні.

cubavov

cubanov2